Gratis verzending vanaf €30
Weekly new updates
Verzending binnen 2 werkdagen
14 dagen bedenktijd

Veelgestelde vragen

Hoe moet ik mijn bestelling terug sturen?

Wij voorzien een gratis retourservice in België bij producten/aankopen vanaf €30 (verzendkosten niet meegerekend & niet geldig op artikelen aangekocht met korting). 

Ben je niet helemaal tevreden met je aankoop dien je dit max. 10 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons te laten weten. Dit doe je door een mail te sturen naar [email protected] 

Wij geven je dan meer info over hoe je het pakket best naar ons terug kan sturen. 

 

Kan ik mijn retour ook terugbrengen naar de winkel?

Ja graag! 

Woon je in de buurt van onze winkel? Dan is het soms makkelijker én sneller om het pakketje dat je wil terugsturen gewoon bij ons binnen te brengen. Wanneer wij het pakketje terug hebben word het bedrag meteen teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt. 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Onze verzendingen gebeuren met Bpost. Na je bestelling wordt deze max. 2 werkdagen later verzonden. Bestelling die geplaatst zijn op een werkdag vòòr 14u00 worden meestal dezelfde dag nog verzonden. Wanneer je bestelling verzonden is krijg je hier ook een automatische mail van. 

Normaal gezien wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd. Ben je niet thuis wanneer de postbode langskomt? Dan laat hij een briefje achter in de brievenbus waarmee je het pakket mag gaan afhalen op het dichtstbijzijnde postpunt. 

 

Worden producten die uitverkocht zijn nog opnieuw aangevuld?

Dit kunnen wij moeilijk op voorhand zeggen. Sommige producten zullen inderdaad nog worden aangevuld maar omdat onze collectie zo vaak wisselt worden niet alle producten opnieuw aangevuld.  Als er producten worden aangevuld communiceren wij dit altijd via onze social media kanalen facebook en instagram

Heb je vragen over een specifiek product? Mail dan naar [email protected] 

 

Kan ik mijn online bestelling ook afhalen in de winkel?

Ja tuurlijk! Bij het afhandelen van je bestelling kan je bij verzendmethode kiezen voor "afhalen in de winkel". Vink dit aan en rond de bestelling af. Wij zullen jouw bestelling dan klaarleggen in onze winkel. Je ontvangt dan nog een mailtje van ons met de vermelding dat je bestelling klaar ligt om af te halen. (Dit kan tot 24u duren)

Adres van onze winkel : Herentalsstraat 2, 2300 Turnhout.

Onze openingsuren vind je hier

 

Kan ik mijn bestelling volgen? (Track&trace)

Yes my dear! Nadat wij jouw bestelling hebben overgeleverd aan Bpost zal je een apart mailtje van Bpost ontvangen met daarin een track&trace code. Als je deze ingeeft op de site van Bpost kan je precies zien wanneer jouw pakketje zal geleverd worden. 

 

Het product dat ik wil is uitverkocht op de webshop. Ligt het dan nog wel in de winkel?

Nee. Wij werken met 1 gezamenlijke stock voor de winkel & webshop. Is het product uitverkocht op de webshop? Dan is het helaas ook uitverkocht in onze winkel. 

MAAR, niet alle producten die te koop zijn in onze winkel staan online. In onze winkel is het aanbod dus groter dan op de webshop.

Wanneer iets is uitverkocht betekent dat natuurlijk niet dat het voor ALTIJD is uitverkocht.. We doen ons best om uitverkochte zaken zo snel mogelijk terug aan te vullen! :-) 

 

Kan ik een kledingstuk reserveren om het achteraf pas te bestellen?

Nee. Wij kunnen kledingstukken helaas niet reserveren. First come, first serve. Heb je net naast een item gegrepen? Dan is de kans groot dat dit na 1/2 weken terug op voorraad komt. Hou zeker onze social media kanalen in de gaten om zo goed mogelijk op de hoogte te blijven.

Facebook: www.facebook.com/bylenz

Instagram: @bylenz.be 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Gratis verzending vanaf €30
Weekly new updates
Verzending binnen 2 werkdagen
14 dagen bedenktijd